Πέμπτη 11 Μαρτίου 2010

Για πρώτη φορά σαφής εκδήλωση ενδιαφέροντος από Καχριμάνη για Περιφερειάρχης ...

ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΤΟΥ

ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΕΤΣΟΒΟΥ
Τη διάθεσή του να συμμετέχει ενεργά ως υποψήφιος για τη θέση του αιρετού Περιφερειάρχη στην Ήπειρο, εφόσον συντρέχουν συγκεκριμένες προϋποθέσεις, εξέφρασε ο Νομάρχης Ιωαννίνων Αλ. Καχριμάνης.
Για πρώτη φορά ...
από την στιγμή που η κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι προωθείται το σχέδιο «Καλλικράτης» και δημιουργούνται 13 αιρετές Περιφέρειες, ο κ. Καχριμάνης δήλωσε ότι ενδιαφέρεται να είναι υποψήφιος, αφήνοντας ωστόσο ανοιχτό και το ενδεχόμενο, εφόσον βρεθεί άλλη υποψηφιότητα, την οποία αποδέχεται ο ίδιος και οι πολίτες, κυρίως οι ψηφοφόροι της Ν.Δ., να βοηθήσει ως περιφερειακός σύμβουλος.
Με τις δηλώσεις του αυτές ο κ. Καχριμάνης διέψευσε κατηγορηματικά το σενάριο που είδε χθες το φως της δημοσιότητας στον τοπικό τύπο και το οποίο τον έφερε να επιστρέφει εκεί από όπου ξεκίνησε και να θέτει υποψηφιότητα ως Δήμαρχος Μετσόβου.
«Δεν με ρώτησε κανείς από αυτούς που ανέφεραν ότι θα είμαι υποψήφιος Δήμαρχος στο Μέτσοβο. Εγώ θα είμαι ή στη νομαρχία εάν δεν αλλάξει το τοπίο, ή στην Περιφέρεια εφόσον κριθεί από τον κόσμο ότι είμαι χρήσιμος και από εμένα ή αν θεωρήσω ότι πρέπει να βοηθήσω, όπως πολλοί άλλοι ήρθαν σε εμένα στη Νομαρχία ως σύμβουλοι, τότε μπορεί να είμαι υποψήφιος σύμβουλος. Για να είμαι Δήμαρχος όμως, δε θα είμαι. Το έχω περάσει αυτό το στάδιο και δεν πρόκειται να επιστρέψω», σημείωσε ο κ. Καχριμάνης, χωρίς πάντως να κάνει κάποιο διαχωρισμό για το αν αναφέρεται μόνο για τη θέση του Δημάρχου Μετσόβου ή και για τη θέση του Δημάρχου Ιωαννίνων, όπως αναφέρει ένα άλλο προεκλογικό σενάριο…
Υπόνοιες για μη εφαρμογή του «Καλλικράτη»
Η αναφορά του κ. Καχριμάνη, ότι μπορεί να είναι ξανά υποψήφιος στη Νομαρχία, προκάλεσε εύλογες απορίες από τη στιγμή που οι Νομαρχίες παύουν να υφίστανται και οι αρμοδιότητες μεταβιβάζονται στις Περιφέρειες.
Ο κ. Καχριμάνης ρωτήθηκε σχετικά και εξέφρασε επιφυλάξεις για το εάν το σχέδιο «Καλλικράτης» τελικά μπορεί να εφαρμοστεί, λόγω της οικονομικής κρίσης. «Το τελευταίο που σκέφτονται κάποιοι είναι το τι θα γίνει με τον Καλλικράτη. Εδώ ο κόσμος χάνεται, βαρκούλες αρμενίζουν. Όταν στις αρχές Φεβρουαρίου η ΕΝΑΕ έθεσε την κόκκινη γραμμή για να δοθούν τα χρήματα των οφειλών προς τις Νομαρχίες που ανέρχονται σε 360 εκ. ευρώ και αυτά δεν δίνονται, και φτάνουμε σε σημείο να παίρνουμε δάνεια, αυτό σημαίνει ότι η κατάσταση είναι έκτακτης ανάγκης. Δεχόμαστε ότι πρέπει όλοι να στηρίξουμε τη χώρα, αρκεί αυτό να γίνεται με συνεννόηση και όχι με κραυγές που θυμίζουν άλλες εποχές».                               (από ele.gr)